Kick off meeting del projecte europeu FAST LISA

Els dies 5-7 de maig, membres del Grup participen a Bologna (Itàlia) al kick off meeting del projecte europeu FAST LISA. La idea és dissenyar una eina informàtica específica que utilitzarà les xarxes socials per dibuixar un motor d’anàlisis de sentiments i intel.ligència artificial per classificar continguts i visualitzar mapes de la comunitat amb l’objectiu de desenvolupar programes de formació i capacitació per a que els joves puguin replicar el missatge d’odi i ajudi a dissenyar polítiques públiques per a prevenir el discurs de l’odi.

Més informació: A la reunió es van coordinar les tasques dels socis del projecte en les tres ciutats europees participants: A Catalunya, l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramanet i la Universitat Autònoma de Barcelona. A Itàlia, la comune di Ravenna i la Università degli studi di Bologna. A Alemanya, Proarbeit (Kreis Offenbach (AOR)-Kommunales Jobcenter i Institut für Angewandte Informatik (INFAI).